Monday, June 6, 2011

Going Crazy Because of Y.O.U


Annyeong..!! Ha'...hari ni aku x da mood nak speaking ka cakap korea ka thailand ka...sebab aku di kejutkan dengan surat misteri nasib aku x da sakit jantung..kalau ada sure dh arwah beb x smpat nk g korea...uwahahaha. Suatu hari yang indah...aku di kejutkan dengan berita yang mengejutkan yang bil BB aku yang bertarikh 24/04 mencecah RM113.65.Ya'Allah'..gila ka apa bil ni..ada gak aku kasi tau kt mak aku..salah bil kot,nak kata salah betul2 nama yg tertulis kat bil tu kot2 mata aku yg makin rabun..ntah la..aku tetap setia membacanya smpai akhir dgn perasaan yg gementar.



Caj Tetap

Stem = RM10.00

Caj Bulanan

Bil cetak untuk BB-Pro-rata = RM 0.77
Bil cetak untuk C-BB = RM 2.00
Nilai Pakej Pro-rata = RM32.90
Nilai Pakej = RM68.00
Total = RM103.67

rounded to 0.02 * RM113.67



Seperti yg tertulis di atas begitu la tertulis di dalam bil aku,terkejut beruk aku membaca tu..Bila aku on BB,tiba2 lak celcom hantar mgs cinta kat inbox BB aku kasi tau amount sebenar yang perlu aku bayar RM181.39..huh'...siapa yang x naik angin wei'...rasa nak nangis aku...belum lagi aku kasi tau kat mak dgn abah aku time tu...



tp kan seingat aku diorg kasi tau yg 1st month FREE, so aku pun takdela expected yg abah aku nak bayar sesen this month..
apa ke benda la charge bil cetak smpai RM2.77 sen???!!!
tak payah susah2 tlng cetak laa...aku cetak sndri jek lagi bgs..free of charge..xsmpai 30sen pun..100% dijamin.


Yang ni lak buat aku hairan.Apa ka bende pulak nilai pakej pro-rata smpai RM32 , duit tu klu simpan aku dpt beli baju ka buku ka makanan ka lagi bagus...uwahahahha
Nak suruh abah aku x yah bayar kang kena blacklist lak,so terpaksa la suruh bayar.Hai' apa boleh buat dgn ada nya BB ni la aku dpt on9 layan youtube,update blog,twitter and baca hal2 berkaitan pelajaran serta hal2 kpop. Kalau x da BB ni mati aku..sbb aku lebih rela x da handphone dari x da notebook serta internet aku..ibarat nyawa tu..hehe

0 comments:

Post a Comment